vietnam-afc-cup-2018-final-sexy-girls-lady-model-football-under-23

VietJet – HANOI: Syarikat penerbangan bajet Vietnam telah memohon maaf kerana menghantar model yang memakai kurang sopan untuk menyertai skuad bola sepak lelaki berusia bawah 23 tahun di rumah penerbangan, selepas media sosialĀ  tidak dapat menerima aksi tidak sesuai itu. Netizen di Vietnam tidak kagum langsung dengan model syarikat penerbangan itu.

vietjet-vietnam-girls-model-afc-cup-football

“Tindakan VietJet begitu kurang sopan dan menyinggung perasaan kepada pasukan, peminat dan juga penumpangnya,” kata pengguna Facebook, Nguyen My Linh dalam catatan yang menerima 1,700 suka dan lebih daripada 100 share pada tengah hari pada hari Isnin.

“Ini menjijikkan, saya akan memboikot VietJet untuk ini,” kata Le Nguyen, seorang pekerja pejabat, kepada AFP pada hari Isnin.

Para pemain dilayan dengan sambutan hangat selepas mereka pulang ke rumah pada hari Ahad. Ramai yang memenuhi jalanraya di Hanoi untuk melihat pasukan mereka itu, yang telah dihancurkan harapan oleh gol kemenangan Uzbekistan pada minit terakhir masa tambahan.

VietJet memohon maaf atas aksi tersebut pada hari Ahad, mengatakan ia adalah “langkah pembaikan” dan bukan strategi pemasaran yang difikirkan dengan baik.

Facebook Comments

Similar Posts